מחקר לקוחות באמצעות גוגל


הגעתם למסקנה שאתם צריכים לבצע מחקר לקוחות. אתם כבר גם יודעים מה ברצונכם לבדוק. עכשיו הגיע הזמן להכיר את הכלים בהם ניתן להשתמש לביצוע הבדיקות.
מדוע גוגל?

כולנו יודעים שגוגל הוא קודם כל מנוע חיפוש שנגיש בעצם לכל מה שקיים ברשת האינטרנט. באמצעות שימוש במנוע החיפוש והקלדת ביטויי מפתח נכונים נוכל לגלות כמה שיותר מה מחפשים הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, מה הם מצאו במקומות אחרים ומשבחים ועלמה יש להם טענות. מידע זה יאפשר לנו בהמשך לזהות את המתחרים שלנו, להחליט מה יהיו המוצרים שלנו וכיצד נשווק אותם.

באילו כלים של גוגל נשתמש?

הכלי הבסיסי ביותר של גוגל בו נשתמש הוא כמובן מנוע החיפוש. מדובר כאן, לכאורה, בדבר מאוד פשוט, אבל זה ממש לא ככה. לפני שנפנה ממש למנוע החיפוש עלינו לפנות קודם כל לשני כלים נוספים של גוגל: כלי מילות המפתח וגוגל טרנדס. באמצעות כלים אלו נלקט כמה שיותר ביטויי מפתח באמצעותם הגולשים מחפשים עסקים דומים לשלנו.
רק לאחר שאספנו את כל הביטויים הללו נפנה למנוע החיפוש. כל פעם נקליד ביטוי מסוים ונבצע חיפוש, הפעם לא נחפש אתרים אלא כתבות בעיתונים, מידע בבלוגים ועוד. מאלה נוכל להשיג יותר מידע על ביקושים ועל דעת קהל.

מה אני יכולה לעשות עבורכם?

כפי שראיתם, מחקר הלקוחות הוא עבודה גדולה. אם רצונכם להספיק לעשות את מה שלמו הקמתם את העסק, וגם שיישאר לכם זמן גם לדברים חשובים ו/או רצויים אחרים בחיים, לא תוכלו להתעסק גם בזה. אבל ... אם רצונכם להצליח, אסור לוותר על המחקר הזה.
אני כמובן יכולה רק ליצור עבורכם את הכלים הנדרשים לשיווק העסק שלכם באינטרנט. אבל למרות כמה שאני טובה בזה, בלי מחקר שווקים נכון, אנחנו עלולים לפספס די הרבה והתועלת תהייה קטנה.
אני גם יכולה למטב את השירות שאתן לכם, ולבצע עבורכם את מחקר השוק. את המחקר הזה אערוך עבורכם פעם ראשונה בתחילת ההתקשרות ביננו, ורק לאחר הביצוע שלו נקבע בדיוק מה חבילת הכלים שאצור ואנהל עבורכם. לאחר שאצור את הכלים והם יהיו פעילים, אז אחת לתקופה שנקבע אבצע שוב מחקר שווקים, מצומצם יותר, שבאמצעותו נדע איך לשפר את מה שאני עושה עבורכם, וגם את מה שאתם עצמכם עושים.
לשיקולכם אם לבחור לקבל ממני רק חבילת כלים או חבילה + מחקר, כשהחבילה תקבע לאחר ביצוע המחקר הראשוני.

אז זה היה על מחקר לקוחות בגוגל ...
בהמשך ארחיב על הדרכים לבצע את מחקר הלקוחות בדרכים נוספות.. אל תשכחו  להירשם לבלוג לקבלת עדכונים.

אז עכשיו ברור שהעסק שלכם צריך לבצע מחקר לקוחות. נראה קשה? ... גם את זה אעשה עבורכם כדי שנדע איך למטב את הפעילות השיווקית שלכם

 

לחצו כאן ושלחו לי הודעה, אחזור אליכם במהרה ונתחיל לקדם את העסק שלכם






אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בהמשך ו/או לבקר בדף הפייסבוק של הבלוג, או לפנות בשאלות בדואר האלקטרוני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדף העסקי של אפרת בסנדילאב

שיווק במדיה החברתית למפיקי אירועי תרבות

שיווק במדיה החברתית לאמנים פלסטיים

קידום עסק באמצעות תוכניות שותפים

מחקר מתחרים באמצעות גוגל